Koupě ready-made s.r.o.
PRŮBĚH SPOLUPRÁCE – JAK TO PROBÍHÁ A CO VŠE JE TŘEBA OD VÁS A CO OD NÁS dostanete
výhody koupě ready – made a ceny
koupě ready – made obsahuje
objednání ready-made
potřebné dokumenty
Zroj: Pixabay
Název vaší firmy se bude promítat i do dalších oblastí, jako
je internetová doména nebo logo společnosti, které by s názvem mělo
korespondovat. Na to při výběru nezapomínejte.
Název firmy je jeden z prostředků, jak se odlišit od
konkurence. Vypište si jména svých největších soků na trhu (přímých i
nepřímých) a vydefinujte si, jak se od nich chcete lišit.
Název firmy nemá být primárně líbivý, ale vypovídající. Hlavní
asociace, které si lidé budou s vaší značkou spojovat, se samozřejmě budou
v první řadě odvíjet od vašich marketingových aktivit. Už samotným jménem
ale můžete určit ten správný směr. Proto je dobré si vypsat pár
zásadních slov, která by zákazníkovi měla vyvstat na mysli, když uslyší o vaší společnosti,
a ta mít při vymýšlení názvu v hlavě.
Být originální neznamená přijít s nejlepším jménem na světě,
ale odlišit se. Vyvarujte se všech názvů, které už existují, ale i těch,
které by mohly připomínat jiné značky.
Originalitu svého nápadu si snadno ověříte ve vyhledávačích
nebo v nástrojích ověřujících volné domény.
Nekomplikujte život sobě ani svým zákazníkům. Držte se
s novým názvem jednoduchých, snadno vyslovitelných a hlavně dobře
zapamatovatelných slov. Zároveň se vyvarujte dlouhých slovních spojení. Tří-
a víceslovný název bude zbytečně složitý a zároveň nepraktický při umísťování
do reklam, na formuláře apod.
Ať už ve svém byznyse děláte prakticky cokoliv, vždy byste
měli myslet na cílového zákazníka. A vymýšlení názvu firmy není výjimkou.
Pokud cílíte výhradně na obyvatele České republiky ve
středním a vyšším věku, je dobré zvolit takový název, kterému budou rozumět.
To znamená vyvarovat se anglicismů nebo anglických zkratek. Jestliže se ale
naopak chystáte například expandovat do zahraničí, je dobré popřemýšlet nad univerzálností
brandu, který i pro cizince bude nějakým způsobem srozumitelný. To znamená
vyhnout se typickým českým znakům, jako jsou háčky apod.
Dříve či později budete muset přistoupit k samotnému vymýšlení.
Máme pro vás pár tipů, jak na to.
Brainstorming ve více lidech je ideální způsob, jak
rozproudit fantazii a přijít s co největším množstvím nápadů. Během
brainstormingu neexistuje špatná odpověď. Nadhozením zdánlivě bláznivého slova
můžete ve svých kolezích zažehnout jiskřičku inspirace a vymyslet tak díky tomu
ideální název firmy.
Dlouhou dobu byly v kurzu zkratky (KFC, ČSOB apod.).
S novou dobou přišly nové trendy. Dnes se vyplatí typickým zkratkám vyhnout
a místo toho sáhnout po tzv. akronymech. Pomocí slabik z vámi vybraných
slov můžete přijít s naprosto novým slovem, které v sobě bude ukrývat
skrytý význam.
Příklad: Vodafone (voice, data a phone).
S tvorbou akronymů vám pomůže Acronymify.com.
Vytipujte si slova, která pro vaši značku mají význam. Může
to být přímo váš produkt či služba, určité jméno nebo jen pocit, který chcete
s brandem spojovat. Následně si zkuste se slovy hrát:
Nevíte si rady? Zkuste jeden z užitečných online
nástrojů:
Snadný způsob, jak rychle vytvořit určitou asociaci ke
značce, je využít slovo, které už danou asociaci nese. Například puma asociuje
rychlost, rohlík zase jídlo. Pro inspiraci můžete využít online slovník
asociací Visuwords.com.
Pro ještě snadnější vymýšlení trefného názvu firmy jsme pro
vás dali dohromady několik užitečných tipů a triků:
V zásadě máte 3 možnosti, jak se ke jménu pro svou
společnost můžete dopracovat.
Přečtěte
si také:
PRŮBĚH SPOLUPRÁCE – JAK TO PROBÍHÁ A CO VŠE JE TŘEBA OD VÁS A CO OD NÁS dostanete
výhody koupě ready – made a ceny
koupě ready – made obsahuje
objednání ready-made
potřebné dokumenty
Ve spolupráci s notářskou kanceláří nabízíme, kromě prodeje ready-made společností, také pomoc a podporu při zakládání nových společností. Pokud nevíte jak založit s.r.o. společnost sami a bojíte se odmítnutí svého návrhu rejstříkovým soudem anebo jste již takový návrh podali a soud jej odmítl nebo zamítl, využijte našich služeb. Vyhnete se tak komplikacím při podávání svých návrhů a současně budete mít společnost zapsanou relativně rychle!