Koupě ready-made s.r.o.
PRŮBĚH SPOLUPRÁCE – JAK TO PROBÍHÁ A CO VŠE JE TŘEBA OD VÁS A CO OD NÁS dostanete
výhody koupě ready – made a ceny
koupě ready – made obsahuje
objednání ready-made
potřebné dokumenty
EET neboli elektronická evidence tržeb je systém evidence plateb podnikatelů a živnostníků do centrálního úložiště Finanční správy. Hlavním cílem je zamezení daňových úniků. Týká se všech, kdo přijímá platby v hotovosti.
První vlna EET byla spuštěna v roce 2016 a zasáhla zejména stravovací služby, tedy restaurace, kavárny, hospody nebo kantýny. Další vlna začala platit v roce 2017 a zahrnula velkoobchod a maloobchod s ojedinělými výjimkami.
Poslední dvě fáze, tedy 3. a 4. vlna EET, měla začít platit 1. května 2020. Termín spuštění se ale kvůli současné situaci posunul na zatím blíže neurčené datum – 3 měsíce po skončení nouzového stavu. Tato vlna se bude vztahovat na všechny podnikatele a živnostníky, kteří přijímají hotovost:
– řemeslníci,
– kadeřnice,
– kosmetičky,
– maséři,
– svobodná povolání jako lékař, advokát, notář, konzultant, účetní, veterinář,
– stánkoví prodejci občerstvení,
– dopravci,
– cestovní kanceláře,
– autoservisy,
– lektoři,
– organizátoři kulturních akcí a další.
Pokud od svých klientů či zákazníků přijímáte hotovost, EET se vás bude týkat v každém případě. V některých případech ale můžete žádat o zvláštní režim, tzv. offline režim. To znamená, že nemusíte mít zakoupenou EET pokladnu, ale tržby budete evidovat pomocí příslušných účtenek, které vám dá finanční úřad.
O zvláštní režim EET mohou žádat podnikatelé a živnostníci, kteří:
– nejsou plátci DPH,
– mají maximálně 2 zaměstnance,
– mají roční příjmy do 600 000 korun.
Tyto podmínky musíte splňovat současně. Žádost je možné na finančním úřadě podávat už od 1. února 2020. Úřad vám po schválení žádosti poskytne úředně označené účtenky, které budou sloužit pro vydávání zákazníků. Na konci čtvrtletí, konkrétně do 20 dnů od jeho konce, musíte finančnímu úřadu podat souhrnné informace o tržbách. Učiníte tak elektronicky.
Pokud spadáte do kategorie, na kterou se vztahuje povinnost elektronické evidence tržeb, budete potřebovat pokladnu EET (pokud vám neschválí offline režim). Pro malé a střední podnikatele a živnostníky jsou ideální buď registrační, nebo třeba dotykové pokladny EET. V případě nízkého počtu tržeb si vystačíte i s aplikací Profi Účtenka v mobilu či tabletu a tiskárnou účtenek.
Přečtěte si také:
PRŮBĚH SPOLUPRÁCE – JAK TO PROBÍHÁ A CO VŠE JE TŘEBA OD VÁS A CO OD NÁS dostanete
výhody koupě ready – made a ceny
koupě ready – made obsahuje
objednání ready-made
potřebné dokumenty
Ve spolupráci s notářskou kanceláří nabízíme, kromě prodeje ready-made společností, také pomoc a podporu při zakládání nových společností. Pokud nevíte jak založit s.r.o. společnost sami a bojíte se odmítnutí svého návrhu rejstříkovým soudem anebo jste již takový návrh podali a soud jej odmítl nebo zamítl, využijte našich služeb. Vyhnete se tak komplikacím při podávání svých návrhů a současně budete mít společnost zapsanou relativně rychle!