Koupě ready-made s.r.o.
PRŮBĚH SPOLUPRÁCE – JAK TO PROBÍHÁ A CO VŠE JE TŘEBA OD VÁS A CO OD NÁS dostanete
výhody koupě ready – made a ceny
koupě ready – made obsahuje
objednání ready-made
potřebné dokumenty
Zdroj: Pixabay
Time management je anglický výraz, který se v současné
společnosti často skloňuje i u nás. Přeložit ho lze jako organizace času.
Správný time management ale ve skutečnosti označuje schopnost uspořádat si
v životě své povinnosti a aktivity tak, aby se člověk necítil v časovém
presu a zároveň stíhal vše, co stíhat chce.
Cílem kvalitního time managementu je primárně zvýšení
efektivity nejen v pracovním, ale i v osobním životě. Přidanou
hodnotou pak je úbytek stresu a možnost určitého sebezdokonalování.
Organizace času prošla svým vlastním vývojem,
konkrétně čtyřmi generacemi.
Před začátkem plánování je důležité rozdělit jednotlivé
úkoly na:
K tomu
vám pomůže tzv. matice plánování času:
Důležité |
1. kvadrant
|
2. kvadrant
|
Nedůležité |
3. kvadrant
|
4. kvadrant
|
|
Naléhavé |
Nenaléhavé |
Do prvního kvadrantu spadají úkoly, které „hoří“ a na
nichž je nezbytně nutné pracovat. Zpravidla jde o pracovní projekty
s blížícím se termínem odevzdání, nečekané krize, ale i běžné domácí
práce, bez kterých se nedá existovat.
Činnosti z prvního kvadrantu bývají vysilující a
často stresující, ale bohužel se jim nedá vyhnout. S fungujícím time
managementem byste jim měli věnovat 20, maximálně 30 % času.
Do druhého kvadrantu spadají nejefektivnější a
nejpřínosnější činnosti. Z pracovního hlediska tam patří důležité
úkoly, které budou mít nejvýznamnější dopad na vaši kariéru. Z osobního
pohledu pak jde o činnosti, které vám pomohou dosáhnout vašich snů a cílů. I
proto byste v tomto kvadrantu měli strávit ideálně 50 až 60 % času.
Pozor: Pokud budete věnovat příliš mnoho času činnostem
z 1. kvadrantu, nezbyde vám čas a energie na důležité úkoly ze 2.
kvadrantu. Ty se časem změní z nenaléhavých na naléhavé a vy se dostanete
do bludného kruhu neustálého řešení krizí a úkolů těsně před deadlinem.
Činnosti ze třetího kvadrantu jsou sice naléhavé, ale
nedůležité. V práci jde například o nedůležité porady, zbytečně dlouhé
telefonáty či náhlá vyrušení od kolegů. Tyto činnosti přináší minimální
užitek a v zásadě jen ubírají energii. Protože jsou ale naléhavé,
nelze je úplně vyškrtnout. Věnujte jim však maximálně 10 až 15 % času.
Nedůležité a nenaléhavé činnosti se dají shrnout jedním
slovem – prokrastinace. Jde přesně o ty aktivity, které nám do života
nepřinášejí kromě krátkodobého požitku nic. Pro mnohé lidi ale představují úprk
před každodenními povinnostmi, a proto jimi tráví většinu času. I když je krátký
útěk z reality slastný, neměli byste v tomto kvadrantu „proflákat“
více než 5 % svého času.
Samotná kategorizace činností vám ještě fungující time
management nezajistí. Přečtěte si 5 konkrétních tipů, jak si zorganizovat
čas a stát se tak úspěšnějším člověkem.
Máte toho nad hlavu a nevíte, kam dřív skočit? Starý dobrý zápisník
a seznam úkolů je v tomto případě nejefektivnější. Každý den věnujte pár
minut tomu, že si sepíšete, co chcete stihnout. Pak si jednotlivé úkoly označte
podle priorit a do těch nejdůležitějších se pusťte jako první.
Tip: K jednotlivým úkolům si připište různé nápady na
realizaci a řešení. Zamyslete se nad tím, kolik času vám daný úkol asi zabere,
a velké úkoly si rozložte na několik menších částí.
Podobně jako seznamu úkolů byste se měli věnovat i samotnému
plánování. Tyto dva body spolu úzce souvisejí. Plánujte vždy den dopředu.
Podívejte se na to, co vás čeká, ať už je to práce, schůzka s kamarády,
vyzvednutí dětí z kroužků, nákupy, nebo úklid, a vše si rozplánujte do
časové osy.
Pro správné rozplánování dne je stěžejní vědět,
v kterou dobu jste nejproduktivnější. Ranní ptáčata by si
nejnáročnější úkoly měla plánovat na dopoledne. Naopak noční sovy spíš na
odpolední až večerní hodny.
Malé úkoly je nejlepší vyřešit dřív, než se nahromadí a
stane se z nich zbytečný žrout času.
Malé a jednoduché úkoly jsou navíc skvělé na řešení mezi
těmi složitějšími. Mysl si tak alespoň trochu odpočine od neustálého
soustředění.
Máte na stole nepořádek, ve dřezu je špinavé nádobí ještě od
večeře a na židli kupa oblečení? Ukliďte to a zbavte se všech věcí, které vás
budou jen zbytečně rozptylovat. Zejména když pracujete z domova, může
být nepořádek v domácnosti obrovskou překážkou vaší produktivity.
Pokud je to ve vaší moci, práci, kterou nemusíte nutně dělat
vy, delegujte na někoho jiného. Vyřešíte tak dílčí úkoly a nebudete se
zdržovat činností, která by vás jen odváděla od důležitější práce.
Nezapomínejte na odpočinek. Abyste se uvolnili a
provětrali hlavu, věnujte pár minut protažení nebo krátké procházce. Na jiné
myšlenky vás přivede i oběd mimo kancelář nebo káva s kolegy.
PRŮBĚH SPOLUPRÁCE – JAK TO PROBÍHÁ A CO VŠE JE TŘEBA OD VÁS A CO OD NÁS dostanete
výhody koupě ready – made a ceny
koupě ready – made obsahuje
objednání ready-made
potřebné dokumenty
Ve spolupráci s notářskou kanceláří nabízíme, kromě prodeje ready-made společností, také pomoc a podporu při zakládání nových společností. Pokud nevíte jak založit s.r.o. společnost sami a bojíte se odmítnutí svého návrhu rejstříkovým soudem anebo jste již takový návrh podali a soud jej odmítl nebo zamítl, využijte našich služeb. Vyhnete se tak komplikacím při podávání svých návrhů a současně budete mít společnost zapsanou relativně rychle!