Koupě ready-made s.r.o.
PRŮBĚH SPOLUPRÁCE – JAK TO PROBÍHÁ A CO VŠE JE TŘEBA OD VÁS A CO OD NÁS dostanete
výhody koupě ready – made a ceny
koupě ready – made obsahuje
objednání ready-made
potřebné dokumenty
EET neboli elektronická evidence tržeb je systém, který má
státu pomoci spravovat finance a omezit tak stále rozšířenější šedou
ekonomiku. Finančnímu úřadu pomáhá evidovat hotovostní platby penězi i
stravenkami.
Prostřednictvím systému EET zašle prodejce správci daně
informaci o provedené hotovostní platbě. Obratem obdrží údaje, které vytiskne
zákazníkovi na účtenku.
Povinnost EET mají všichni podnikatelé, kteří přijímají platby:
Elektronická evidence tržeb se zavádí postupně. První vlna
přišla už v roce 2016 a dotkla se podnikatelů poskytujících stravovací
a ubytovací služby. Druhá vlna ovlivnila v roce 2017 maloobchody a
velkoobchody. Poslední
vlna EET se v důsledku koronavirové pandemie posouvá až na rok 2023.
Dotkne se všech zbývajících podnikatelů, jako jsou:
Do elektronické evidence tržeb se nemusejí zapojit
podnikatelé, kteří přijímají výhradně bezhotovostní platby:
Existují výjimky
z povinnosti evidovat hotovostní tržby elektronicky, které platí
například pro:
Pokud se na vaše podnikání vztahuje povinnost vést
elektronickou evidenci tržeb, musíte se do systému EET přihlásit ještě před
přijetím první platby v hotovosti.
Podle množství plateb, které budete evidovat, můžete zvolit
jeden ze tří způsobů elektronické evidence tržeb.
EET pokladnu využijí především podnikatelé, kteří denně
přijímají velké množství hotovostních plateb. Po registraci do systému
EET a vygenerování certifikátu si zvolíte pokladnu podle svých potřeb, na výběr
je:
Jestliže denně evidujete jen několik hotovostních plateb,
nemusí se vám koupě nákladnějšího pokladního systému vyplatit. Alternativní
cestou je mobilní aplikace. Zdarma si stáhnete:
Všechny tři aplikace lze nainstalovat do mobilu, tabletu či
počítače. Než je začnete využívat, musíte být, stejně jako v případě EET
pokladen, zaregistrováni v systému EET.
Pokud patříte k malým podnikatelům, kteří
přijímají hotovostní platby spíše sporadicky, můžete využít zvláštní režim
offline evidence. V takovém případě píšete zákazníkům účtenky na
předtištěné bločky, které si vyzvednete na finančním úřadě. Správci daně pak
odevzdáváte jen přehled tržeb.
Na offline evidenci mají nárok podnikatelé, kteří:
Pokud pro evidenci svých tržeb zvolíte klasickou EET
pokladnu nebo mobilní aplikaci, můžete uplatnit jednorázovou slevu na dani
do maximální výše 5 000 Kč.
V důsledku koronavirové pandemie se povinnosti spojené
s EET ruší pro všechny podnikatele, a to až do roku 2023.
Přečtěte si také:
PRŮBĚH SPOLUPRÁCE – JAK TO PROBÍHÁ A CO VŠE JE TŘEBA OD VÁS A CO OD NÁS dostanete
výhody koupě ready – made a ceny
koupě ready – made obsahuje
objednání ready-made
potřebné dokumenty
Ve spolupráci s notářskou kanceláří nabízíme, kromě prodeje ready-made společností, také pomoc a podporu při zakládání nových společností. Pokud nevíte jak založit s.r.o. společnost sami a bojíte se odmítnutí svého návrhu rejstříkovým soudem anebo jste již takový návrh podali a soud jej odmítl nebo zamítl, využijte našich služeb. Vyhnete se tak komplikacím při podávání svých návrhů a současně budete mít společnost zapsanou relativně rychle!