Poskytnutí sídla včetněslužeb virtuální kanceláře
Sídlo firmy na adrese Praha 1, Praha 2, Brno, Ostrava. Prestižní adresa bez zbytečného
zařizování a nákladů. Veškerou korespondenci a zásilky vám přepošleme.
Proč mít sídlo u Simply Office
Cena od 199 Kč za měsíc. Celý ceník zde.
Označení místa podnikání firmy na budově dle živnostenského zákona.
Úspora nákladů za vlastní kancelář a snížení administrativní zátěže.
Reprezentativní prostory na prestižních adresách s možností užívání.
Moderní zasedací místností o kapacitě od 2 do 12 osob.
Recepční pro kontakt s návštěvníky vaší společnosti.
Denní přebírání pošty (včetně výzev k vyzvednutí doporučených zásilek) a zasílání upozornění do e-mailu.
Úschova pošty pro pozdější vyzvednutí či přeposlání zásilek na vámi zvolenou adresu.
Možnost využívat sídlo na naší adrese a nezveřejňovat své bydliště (ideální pro práci z domova).
Objednávku virtuální kanceláře pro vaši společnost snadno vyřídíte online.
Všechny nemovitosti, ve kterých jsou služby poskytovány, jsou výhradně v našem vlastnictví.
Díky sídlu u Simply Office nemusíte zveřejňovat svoje skutečné bydliště a můžete mít klidné spaní.
Sídlo společnosti: Praha
Sídlo společnosti: Praha
Sídlo společnosti: Brno-střed
Sídlo společnosti: Ostrava
Cena poskytnutí sídlaa virtuální kanceláře
Již od několik stovek korun měsíčně – zaručeně mnohem méně, než na kolik by vás vyšel provoz vlastní kanceláře. Nabízíme dvě varianty zřízení sídla firmy: Program Gold poskytuje služby sídla společnosti s přeposíláním zásilek jedenkrát měsíčně, zatímco klientům programu Platinum předáváme fyzickou poštu každý týden.
Program Gold
- Poskytnutí sídla společnosti
- Poskytnutí korespondenční adresy
- Příjem pošty včetně doporučené
- 1× týdně podání informace e-mailem
o došlé poště se scanem obálek - Úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem
nebo jím určenou osobou (podle přání klienta) - Přeposílání listovních zásilek 1× měsíčně
– obyčejnou poštou (poštovné do zahraničí*)
Při platbě na tři roky
bez DPH / měsíc
Program Platinum
- Poskytnutí sídla společnosti
- Poskytnutí korespondenční adresy
- Příjem pošty včetně výzev k vyzvednutí
doporučených zásilek - 1× týdně podání informace e-mailem
o došlé poště se scanem obálek - Úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem
nebo jím určenou osobou (podle přání klienta) - Přeposílání listovních zásilek 1× týdně
– doporučenou poštou (poštovné do zahraničí*)
Při platbě na tři roky
bez DPH / měsíc
*Poštovné do zahraničí je připočítáváno k základní ceně programu paušální částkou ve výši 349,- bez DPH/měsíc pro program Platinum a 49,- bez DPH/měsíc pro program Gold. Zásilka je omezena hmotností 250 g.
Speciální nabídka | Standardní cena | |
---|---|---|
Sídlo pro OSVČ s využitím služby Trvalý pobyt | 99 Kč bez DPH | |
Sídlo pro OSVČ s pozastavenou živností s využitím služby Trvalý pobyt | 59 Kč bez DPH |
Doplňkové služby | Zvýhodněná cena při využití služeb sídla | Standardní cena |
---|---|---|
Vyhotovení nových ověřených dokumentů k sídlu při ztrátě či změně (Souhlas se sídlem, plná moc) | 150 Kč bez DPH / ks | |
Konverze dokumentu | 60 Kč bez DPH / ks | |
Administrativní poplatek spojený s přeplatkem (duplicitní či mylná platba) | 500 Kč bez DPH / ks | |
Vyhotovení podkladů pro obchodní rejstřík při změně sídla | 500 Kč bez DPH / ks | 1000 Kč bez DPH / ks |
Vyřízení změny sídla na obchodním rejstříku včetně správního poplatku | 2000 Kč bez DPH / ks* | 2000 Kč bez DPH / ks* |
* Cena je konečná a je od DPH osvobozena.
Postup pro poskytnutí místa podnikání od Simply Office
Kontaktujte nás pomocí online objednávky.
Připravíme dokumentaci pro založení či změnu místa podnikání – za správnost dokumentů ručíme.
Na osobní či online schůzce (formuláře lze podepsat e-mailem) vám vysvětlíme vše potřebné a předáme či zašleme vyplněné dokumenty potřebné pro přepis sídla u příslušného orgánu státní správy – smlouva o umístění sídla, souhlas s umístěním sídla, daňový doklad k platbě.
Dokumenty předejte notáři, obchodnímu rejstříku či živnostenskému úřadu. V případě, že si vyberete možnost přípravy a zajištění přepisu sídla společnosti od nás, o celou byrokracii se postaráme my.
Měníte sídlo společnosti v rámci jedné obce (změna sídla Praha-Praha, Brno-Brno, Ostrava-Ostrava)?
Rádi za Vás vyřídíme celý proces změny na obchodním rejstříku. Stačí nám k tomu Vámi podepsaná plná moc.
Veškerou potřebnou dokumentaci a papírování vyřídíme za vás.
Více o změně sídla naleznete v naší poradně.
Nejčastější otázky k založení sídla společnosti
Zavolejte nám, napište e-mail, zašlete poptávku z webu či facebookovou zprávu. My vám po zodpovězení všech případných otázek zašleme objednávkový formulář a rádi pomůžeme i s jeho vyplněním. Poté se s vámi spojí náš obchodník, se kterým si domluvíte termín osobní návštěvy, nebo vše vyřídíme prostřednictvím e-mailů a pošty.
Občanský průkaz jednatele společnosti; plnou moc v případě, že jednáte za někoho jiného; hotovost k úhradě služeb (je možná i bezhotovostní platba QR kódem).
Založení sídla lze vyřídit osobně na počkání na kterékoliv naší pobočce. Pokud nemáte cestu kolem, můžeme vše vyřídit online. Souhlas s umístěním sídla a další potřebné dokumenty vám pošleme poštou
Ano, všechny naše služby umíme vyřídit online, tedy e-mailem a poštou. V objednávkovém formuláři stačí zaškrtnout volbu online vyřízení.
V případě nově vznikající společnosti předáte dokumenty k sídlu společnosti svému notáři, který provede zápis do obchodního rejstříku, nebo tiskopisy sami doručíte příslušnému obchodnímu rejstříku. Pokud měníte sídlo již existující společnosti, vyřídíte zápis sídla společnosti na příslušném obchodním rejstříku. Více o změně sídla naleznete v naší poradně zde.
Předání dokumentů úřadům a administrativu s tím spojenou můžeme vyřídit za vás. V takovém případě jen vyčkáte na informaci e-mailem, že změny ve společnosti byly do obchodního rejstříku zapsány.
Za jednu cenu získáte k sídlu podnikání i další služby:
- poskytnutí sídla společnosti na jedné z našich prestižních adres
- poskytnutí korespondenční adresy
- přítomnost recepční pro kontakt s návštěvníky
- příjem pošty včetně výzev k vyzvednutí doporučené zásilky
- podání informace e-mailem o došlé poště se scanem obálek
- úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem nebo jím určenou osobou (podle přání klienta)
- přeposílání listovních zásilek 1× měsíčně v programu Gold nebo 1× týdně v programu Platinum.
Všechny služby jsou již v ceně sídla. Kauci nevybíráme, další skryté poplatky neúčtujeme. Celý ceník zde.
Nejlepší cenu získáte při uzavření smlouvy na maximální dobu, tedy na 36 měsíců. Nejste-li plátcem DPH, můžeme vám nabídnout cenu bez DPH. Vaše úspora je tak zcela maximální. Při kombinaci služeb sídlo OSVČ a trvalý pobyt na jedno jméno získáte sídlo OSVČ za cenu 99 Kč/měsíc. OSVČ s přerušenou živností navíc za ještě výhodnějších 59 Kč/měsíc.
Ano, za sídlo společnosti je třeba platit, i když živnost přerušíte. Sídlo je totiž stále sídlem. K uvedenému výkladu zákona se opakovaně přiklonily soudy: přerušení činnosti nevede k zániku užívání sídla ani k zániku užívacího titulu, sídlo je dále zapsáno v živnostenském rejstříku u podnikatele a za sídlo je tak dále nutno platit. V případě ukončení přerušení, tedy pokračování živnosti, nemusí rovněž znovu dokládat souhlas s umístěním sídla (dříve místa podnikání).
Pokud o sídlo nemáte zájem, je nutné živnost zcela zrušit (nikoliv přerušit), a to na libovolném živnostenském úřadě v ČR (není nutno podle sídla ani bydliště), případně sídlo změnit na jinou adresu.
Denně převezmeme všechny vaše listovní zásilky a zašleme vám e-mailem upozornění o jejich převzetí spolu se scanem obálky. Ihned po obdržení informačního e-mailu si můžete poštu osobně vyzvednout. Pokud nemáte cestu na naši pobočku, přepošleme vám vše na konci měsíce (program Gold) či na konci týdne (program Platinum) na zadanou adresu v ČR. Na vaši žádost rádi obsah zásilky nascanujeme. Všechny tyto poštovní služby jsou již zahrnuty v ceně sídla a neplatíte za ně nic navíc.
Ano, doporučenou poštu přebíráme a zašleme vám e-mailem upozornění o jejím převzetí spolu se scanem obálky. Z důvodu vaší ochrany nepřebíráme zásilky určené do vlastních rukou adresáta. V sídle převezmeme výzvu k vyzvednutí, obratem ji nascanujeme a zašleme do vašeho e-mailu. Na stránkách České pošty můžete podat žádost o změnu dodací pošty a následně si zásilku vyzvednout na kterékoliv poště v ČR. Případné lhůty tím nejsou nijak dotčeny a začínají běžet až od vyzvednutí zásilky.
- Pomůžeme vám s přesunutím sídla na novou adresu.
- Připravíme návrh na zápis změn sídla společnosti do obchodního rejstříku, zajistíme jeho podání i vyřízení.
- Přepošleme vaše listovní zásilky do zahraničí.
- Zajistíme převzetí balíčků a uschováme je pro vaše pozdější osobní vyzvednutí.
Všechny tyto služby je možné sjednat za cenově velmi příznivý příplatek.